Skilled Support Medewerker

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Natasja van ’t Hoff
  • Industrie: IT-services
  • Salaris: € Marktconform 
  • Provincie/staat: Zuid-Holland
  • Locatie: Leiden
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

We zijn op zoek naar een Skilled Supportmedewerker. Het gaat om een internationale klant, waarbij Nederland grotendeels zelfstandig opereert. Binnen Nederland zijn er 700 medewerker werkzaam, verdeeld over 7 locaties. Als Skilled Supportmedewerker is jouw standplaats in de regio Leiden. Daarnaast zal je regelmatig de andere locaties bezoeken om werkplekbeheer uit te voeren en jouw collega’s daar te leren kennen. Verder is het ook mogelijk om deels vanuit huis te werken. Hierbij werk je zelfstandig en behoudt je het vertrouwen dat je thuis ook productief bent.

Wat ga je doen?

Als Skilled Supportmedewerker word je onderdeel van het Support team, samen met 4 andere collega’s. Jullie zijn verantwoordelijk voor het oplossen van 1e en 2e lijns incidenten. Je vindt het leuk om ergens in te duiken en de tickets zelf op te lossen. De tickets komen binnen via TOPdesk, maar gebruikers nemen ook telefonisch contact op of komen langs. Je staat de gebruikers professioneel te woord, je bent immers het visitekaartje van ICT richting de organisatie. Verder weet je door jouw ervaring de gebruiker snel te helpen en denk je verder dan het daadwerkelijke probleem. Er is namelijk veel ruimte voor verbetervoorstellen. Verder is het ook mogelijk dat je deelneemt aan projecten als je jouw leergierigheid en enthousiasme laat zien.

De afdeling I&A bestaat verder uit Systeem- en Netwerkbeheer, Applicatiebeheer en Projectmanagement. Dit geeft volop doorgroeimogelijkheden! Informeel contact met je collega’s en een directe en persoonlijke manier van communiceren staat centraal. De organisatie heeft een platte organisatiestructuur en kent korte communicatielijnen.

 

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding richting ICT;
  • Je hebt ervaring met Windows 10, Microsoft 365, Active Directory, Teams, Android en TOPdesk;
  • Je bent leergierig en vindt het leuk om ergens in te duiken;
  • Je bent graag in contact met gebruikers;
  • Je bent op zoek naar een vaste baan;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs;
  • Je vindt het geen probleem om zo nu en dan in het Engels te communiceren.
  • In bezit van goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Persoonlijke skills: leergierig, flexibel zowel in werk- als reistijden, enthousiast, doorzettingsvermogen, nuchter en gevoel voor humor

 

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

 

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.

Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.

Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

 

  • Een full-time dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

https://ict4you.zohorecruit.eu/recruit/ViewJob.na?digest=jtI1F0i6CDbgugv2cyutdVtiXjmM5VQ7USS.gI.axbA-&embedsource=CareerSite

Gerelateerde Artikelen
BEL ME NU
+
Bel mij!