Medewerker Servicedesk ICT

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: IT-services
  • Salaris: €2500 – €3000 op basis van ervaring
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Zaandam
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Als medewerker Servicedesk ICT ben jij samen met jouw collega’s hét eerste aanspreekpunt bij meldingen, vragen en incidenten.
Je wacht niet, maar handelt proactief en weet goed orde te houden in alle kanalen (mail, telefoon, inloop en via ticketsysteem) waarop de meldingen binnenkomen.
Door je open en vriendelijke houding gaan de klanten met een tevreden gevoel weg, ook als het incident wat lastiger op te lossen is.
Je gaat gestructureerd te werk bij het registreren van alle binnengekomen verzoeken, storingen of klachten en legt dit op een duidelijke wijze vast in het ticket registratiesysteem.
Je lost de vraagstukken zoveel mogelijk zelfstandig op volgens afgesproken procedures met de juiste prioriteiten.
Daar waar nodig zet je vraagstukken door naar de juiste collega’s of leveranciers voor tweedelijnssupport.
Je zorgt eveneens voor het configureren en uitleveren van laptops en telefoons.

Wat ga je verder doen?
Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het registreren, documenteren, en up-to-date houden van de informatie in het ticket registratiesysteem.
Je levert waar nodig ondersteuning op de externe locaties in de regio Zaanstreek-Waterland, je standaard werklocatie zal op het hoofdkantoor in Zaandam zijn.
Je levert een bijdrage bij calamiteiten en rampen en draait eventueel mee in de bereikbare dienst buiten kantoortijd.

Wat ga je doen?

Als systeembeheerder krijg je vrijwel direct te maken met alle soorten vraagstukken over de hele breedte van je werkgebied, zodat je snel kennis zult opbouwen over het domein waarin je werkzaam bent. Je wordt daarbij ondersteund door de collega’s om je heen. Samen zorgen jullie in projecten voor het vernieuwen, verbeteren en standaardiseren van ICT-oplossingen. Daarnaast ben je in de 1e, 2e en ook 3e lijn verantwoordelijk voor het te woord staan van klanten en collega’s en het oplossen van incidenten en structurele problemen in de technische infrastructuur.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken op een ICT Servicedesk op mbo- werk- en denkniveau.
  • Je hebt kennis en ervaring met ITIL processen, Microsoft 365 en bent in staat om je snel kennis eigen te maken.
  • Je bent bij voorkeur ITIL gecertificeerd.
  • Je bent in bezit van rijbewijs B en bent flexibel om samen met je collega’s de beste werktijden af te spreken.
  • Proactief, accuraat, oplossing- en servicegericht.
  • In bezit van goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Persoonlijke skills: leergierig, flexibel zowel in werk- als reistijden, enthousiast, doorzettingsvermogen, nuchter en gevoel voor humor

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een full-time dienstverband bij ICT4YOU voor 40 uur en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Een werkweek van 36-40 uur;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

Gerelateerde Artikelen
BEL ME NU
+
Bel mij!