IT Support Specialist (2 FTE)
Functiegegevens
- Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
- Industrie: IT-services Openbare Sector
- Salaris: €3400 – €3700 op basis van opleiding & ervaring
- Provincie/staat: Noord-Holland
- Locatie: Amsterdam
- Land: Nederland
Vacaturebeschrijving
Binnen het team Service werkplek zijn we op zoek naar twee 2de lijns Servicedeskmedewerkers IT.
Beschrijving afdeling/team:
De IT-organisatie is onderverdeeld in een hoofdafdeling Infrastructuur en Werkplek met twee afdelingen: Infrastructuur en Werkplek.
Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan de medewerkers met als doelstelling: “Iedereen kan altijd en overal werken.” Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt, zowel Scrum als Kanban.
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het team Customer Service, dat deel uitmaakt van de Solution Werkplek.
Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk binnenkomen.
We werken aan snel resultaat en continu verbeteren.
Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.
Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers.
Het team Werkplek bestaat uit drie teams: Customer Service, Support en Desktop.
Dit zijn in totaal 34 FTE. Team Customer Service is één van deze drie teams.
Het team Service Werkplek is verantwoordelijk voor de juiste en veilige werking van devices, die worden gebruikt door collega’s.
Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients, dockingstations, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen.
Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van storingen en afhandelen van verzoeken.
Het team Customer Support is onder andere verantwoordelijk voor alle decentrale hardware.
Naast een VDI-werkplek gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10.
De laptops worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en Workspace Control (voorheen RES).
Wat ga je doen?
- Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan.
- Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van devices.
- Het aanvullen en up-to-date houden van het kennissysteem en handleidingen.
- Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de servicebalie of op de betreffende locatie.
- Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen, zoals leveranciers.
- Het meewerken aan een continue verbetering van processen en professionalisering.
Jouw profiel
Eisen:
- Afgeronde ICT-opleiding, minimaal op MBO niveau 4
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring met werken op een ICT servicedesk waarvan minimaal 2 jaar ervaring met 2de lijns werkzaamheden
- Je hebt aantoonbare werkervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems
- Aantoonbare werkervaring met afhandeling van ICT incidenten en wijzigingen
- ITIL- V3 of V4 Foundation gecertificeerd
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- In het bezit van rijbewijs B en bereid in een bestelbus te rijden
Wensen:
- Ervaring met Topdesk of soortgelijke applicatie
- Minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken
- Behaald of bezig om te behalen: MD-100 en/of MD- 101/MD-102: Windows Client gecertificeerd en MS-900
- In het bezit van een Havo diploma
- Je dient te beschikken over de volgende competenties:
- Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling.
- Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk.
- Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied.
- Deze competenties worden getest in een gesprek.
Wat krijg je hier allemaal voor terug?
Een goed salaris tussen de € 3400-3700 bruto per maand o.b.v. 40u, op basis van opleiding en ervaring, Reis- en parkeerkostenvergoeding woon- werkverkeer (voor het rijden in de bestelbus van de organisatie geld geen extra vergoeding), ICT4YOU draagt 50% pensioen bij, 8% vakantiegeld, opleidings- & certificeringsmogelijkheden. Een functie binnen een grotere organisatie met daarbij kans om ervaring op te doen op gebied van div. moderne IT toepassingen.
Solliciteren?
Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.