Financieel Administratief Medewerker

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Dax Holleman
  • Industrie: Commercieel
  • Salaris: € Marktconform
  • Provincie/staat: Zuid-Holland
  • Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

 

Voor een overheidsinstantie zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker. Je komt te werken in een team van 22 enthousiaste collega’s. Je gaat je bezighouden met de verdere primaire ontwikkeling van het centrale Financiële pakket Unit4-ERPx welke operationeel is vanaf 1 januari 2024. Team Financiële Administratie is tijdelijk op zoek naar een extra inhuur kandidaat wegens benodigde capaciteit op het financieel administratief gebied in relatie tot het borgen van juiste en tijdige verwerking en afronding van de administratie over het boekjaar 2024.

Wat ga je doen?

Je gaat helpen bij het wegwerken van administratieve handelingen en financiële taken op in ERPx het centraal financieel systeem zoals tijdschrijven, tussenrekeningen, op te boeken en controle op bestelaanvragen en verkooporders,
nog te betalen en nog te ontvangen bedragen aan het eind van een dienstjaar 2024 ect;
Daarnaast spring je bij bij 2de lijn controles de interne administratieve maandcontroles vanuit de financiële administratie van het team Financiële Administratie.
Tevens houdt je je bezig met de afwikkeling en ondersteuning van tussenrekeningen 2024 ten behoeve het dossier Jaarstukken 2024. Voornamelijk op terrein van het Sociaal Domein en Gebiedsontwikkeling;
En ondersteun je verder bij de afronding 2024 en afsluitingswerkzaamheden op administratief gebied over het boekjaar 2024, zoals juiste afwikkeling specificaties van Balansrekeningen, Sisa regelingen ect.

Jouw profiel

In bezit van HBO Bachelor diploma (richting Financieel Administratief)
3 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel Administratief Medewerker met kennis van ERPx binnen Gemeenten
Kennis van Unit4 ERPx in relatie tot verwerken van work-flow in ERPx (
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het toepassen van BBV binnen de decentrale overheid
Aantoonbare werkervaring met de werkzaamheden in relatie tot de afsluiting van een boekjaar bij een gemeente 

alle hierboven beschreven werkervaring moet duidelijk in het CV benoemd en omschreven zijn.

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;
Een full-time dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
Een goede pensioenregeling;
Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

https://zrec.eu/ohBiX?source=CareerSite

BEL ME NU
+
Bel mij!