2e lijns servicedesk medewerker IT (2 collega’s)

Functiegegevens

  • 2e lijns servicedeskmedewerker IT (2 collega’s)
  • Amsterdam, Netherlands | Geplaatst op 22-10-2024
  • Vacature-id 4U_2758
  • Toegewezen recruiter(s) Onno van Koolwijk, Natasja van ’t Hoff
  • Datum geopend 22-10-2024
  • Soort functie Voltijds (36u)
  • Industrie IT-services
  • Werkervaring 4-5 jaar
  • Salaris 3500 max.
  • Plaats Amsterdam Amstel
  • Provincie/staat Noord-Holland
  • Land Netherlands

Vacaturebeschrijving

Binnen ons team Service Werkplek zijn we op zoek naar twee enthousiaste 2de lijns Servicedeskmedewerkers IT.
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker werk je binnen het team Customer Service, onderdeel van Solution Werkplek.
Jij zorgt voor een snelle en effectieve afhandeling van meldingen die via Topdesk binnenkomen.
We streven naar snelle resultaten en continue verbetering.
Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar jouw nieuwe ideeën welkom zijn.

Wat ga je doen?

Aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, aanvragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en deze registreren.
Devices inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen.
Het kennissysteem en handleidingen aanvullen en up-to-date houden.
Collega’s ondersteunen bij het gebruik van applicaties en devices, zowel remote, bij de servicebalie als op locatie.
Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen, zoals leveranciers.
Meewerken aan de continue verbetering van processen en professionalisering.

Over het team
Onze IT-organisatie is verdeeld in de hoofdafdelingen Infrastructuur en Werkplek.
Afdeling Werkplek levert de digitale werkplek aan onze medewerkers met als doel: “Iedereen kan altijd en overal werken”. We werken Agile, zowel Scrum als Kanban.
Het team Werkplek bestaat uit drie teams: Customer Service, Support en Desktop, met zo’n 30 collega’s.
Team Customer Service is verantwoordelijk voor de juiste en veilige werking van devices zoals laptops, mobiele telefoons, thin clients, dockingstations, multifunctionals en narrowcastingsystemen.
Collega’s worden ondersteund door storingen op te lossen en verzoeken af te handelen.

Jouw profiel

  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring op een ICT servicedesk.
  • Afgeronde ICT-opleiding op minimaal MBO niveau 4.
  • Ervaring met het vastleggen en delen van kennis, bijvoorbeeld door rapportages en kennisitems.
  • Ervaring met de afhandeling van ICT-incidenten en wijzigingen.
  • ITIL V3 of V4 Foundation gecertificeerd.
  • Ervaring met Topdesk of soortgelijke applicatie.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met Agile/Scrum werken.
  • In bezit zijn van / of bereid zijn te behalen van certificeringen zoals MD-100 en/of MD-101/MD-102: Windows Client gecertificeerd en MS-900.
  • In het bezit van een Havo-diploma is een pré
  • Goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Persoonlijke skills: leergierig, flexibel, enthousiast, doorzettingsvermogen, nuchter en gevoel voor humor.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • In het bezit van rijbewijs B en bereid om in een bestelbus te rijden.

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een full-time dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!